Wednesday 10 September 2014

Narzuta dla Jagny/Quilt for Jagna

IMG_6057 

Materiał do jej uszycia, czyli stare jeansowe spodnie (9 par), zbierałam przez dwa lata (nie chciałam kupować w second handach). Samo szycie kosztowało mnie za to około 365 razy mniej czasu.

Chciałam, by ta narzuta była nieco siermiężna, ale i trochę słodka, czyli by mogła służyć mojej dziewięcioletniej córce jeszcze przez parę lat. Z efektu jestem zadowolona na tyle, że zdecydowałam się na publikację zdjęć na blogu, a nie było mnie tutaj już przez ponad rok!. Kto wie, może w niedługim czasie pokażę pokój Jagny, który nieco zmieniłam w czasie ostatnich wakacji gdy dzieci były w odwiedzinach u dziadków w Polsce.

Trzymajcie się!

IMG_6035IMG_5975IMG_6043

It took me two years to collect fabrics for this quilt; I needed nine pair of denim trousers for it (I did not want to buy them second hand). I needed only two days to sew it, though! I wanted it to be both cool and sweet so Jagna can use it for some years. I like it so much that I decided to post it on this very blog after a one year absence. Who know, maybe in the near future I will show you how I rearranged Jagna’s room when she was on summer holiday at my parents place.

Take care!

Marysia

IMG_6039IMG_6033

5 comments:

  1. Jest przepiękna!
    Muszę wreszcie nauczyć się szyć na maszynie! (ze 3 pary spodni juz mam, mogę pomaleńku zaczynać...)

    ReplyDelete
  2. jest świetna, nie wiem tylko czy wytrzymałabym to zbieractwo ;p uwielbiam dżins w ostatnim czasie i chciałabym podobną narzutę dla syna kiedyś uszyć

    ReplyDelete
  3. FANTASTYCZNA!! no i super ,że zaczełaś coś działać.. może się rozkręcisz:) brakowało Twoich robótek:)

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!