Tuesday 23 October 2012

Mothers to be/Przyszłe mamy

IMG_2613

Two Annas - good friends of mine, are expecting their babies in the near future. I offered them a pregnancy photo shoot. I was very keen to do that. Both of them stayed at our home last weekend and we decided to make the shoot on Sunday morning. Unfortunately, that day the sky was clouded and I had not chance to shoot with back light which I was dreaming of. Both Annas live far away so we could not simply wait for better time. Nevertheless, we have found a nice place and had a lot of fun during this session. I took lots of pictures. Of course not all of them were as good as I would wish them to be but still there was a bunch I was really keen of. Also both Annas like them and want to make another shoot. Here only a small part of the photos we took that Sunday.

IMG_2592-3IMG_2615

Moje dwie przyjaciółki Anie spodziewają się potomstwa w niedługim czasie. Jako, że ostatnio pałam się głównie fotografią to zaproponowałam im ciążową sesję zdjęciową. Nie mogłam się jej doczekać! W ostatni weekend obie Anie spędziły u nas w domu i w niedzielny poranek udałyśmy się do pobliskiego parku na sesję. Niestety tego ranka niebo było zachmurzone, więc nie dane mi było pstrykać z tylnim światłem, o czym bardzo marzyłam. Niestety Anie mieszkają daleko i nie możemy sobie pozwolić na luksus czekania na lepsze czasy. Nie mniej jednak znalazłyśmy ładne miejsce i mogłyśmy zrobić całkiem fajne ujęcia. Zrobiłam całe mnóstwo zdjęć, tutaj pokażę jedynie odrobinkę. Oczywiście nie wszystkie były takie jakbym chciała, no ale człowiek uczy się najwięcej w praktyce. Mimo wszystko dużo było całkiem udanych. Także Anie są zadowolone i nawet mają ochotę na następną sesję!

IMG_2614IMG_2628IMG_2592-5IMG_2636IMG_2654IMG_2659aIMG_2671IMG_2672IMG_2679IMG_2690IMG_2693IMG_2694IMG_2700IMG_2713IMG_2715IMG_2724IMG_2610IMG_2616

7 comments:

  1. Świetne zdjęcia, żałuje ze nie mam takich z czasów ciąży:(

    ReplyDelete
  2. Dzięki! Ja też żaluję, że nie mam takich z czasów ciąży...

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia !!! Pokazują, że czas oczekiwania na dziecko też może być piękny i przyjemny. Ja nie mam żadnych zdjęć ze swoich ciąż... A to se nevrati...

    ReplyDelete
  4. Piękna sesja :) żałuję, że nie zdążyłam strzelić sobie podobnych fotek :) z pewnością są bezcenne :)

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam patrzec na kobiety w ciazy. Sa piekne:)
    Zdjecia sa piekne rowniez:)
    Ja bylam w ciazy duzo razy ;);) i rowniez nie mam ani jednego zdjecia z tego okresu:/ A to byly przeciez takie niezwykle miesiace.

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładne! Świetna pamiątka! też chciałabym mieć takie :-) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa. Mąż mi kazał sprostować moją wcześniejszą wypiowiedź. Otóż okazuje się, że on mi zrobił parę zdjęć w ciąży! Muszę je koniecznie znaleźć i wkleić do albumów dzieci. No cóż, wygląda na to, że pamięć już nie ta...

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!