Monday 7 September 2009

Jagna

One evening I got an idea to make a text garland for Jagna’s room. In just few moments I got the letters, but to stuff them took ages! And I didn’t done very even either ;( The biggest challenge though was to force my DH to drill holes in the wall ;) Well, now it hangs and I like the effect. It adds even more colours to already motley room.
IMG_4911 Pewnego wieczora przyszedl mi do glowy pomysl zrobienia girlandy z liter do pokoju Jagny. W pare minut napis byl gotowy, ale wypchanie go zajelo mi cale wieki, co to za okropna robota!!! Niestety nie wyszlo mi to zbyt rowno. Jeszcze wiecej czasu zajelo mojemu polowkowi kochanemu wywiercenie dwoch dziur w scianie, no ale juz sa i napis tez sobie wisi dodajac jeszcze wiecej kolorow do i taki mocno pstrokatego   pokoju Jagniecinowego.  IMG_4913 
Zgloszone do zabawy w Art-piaskownicy.
A na koniec 4prawdy o mnie :) Do zabawy zaprosily mnie Kropelka i Violetka

4 miejsca, w których mieszkałam :
w Miasteczku Slaskim (tak, tak, to nazwa miasta)
w Krakowie
w Lund
w Wageningen (ale teraz juz tam nie mieszkam, a szkoda!)

4 miejsca, do których lubię wracać :
Miasteczko Slaskie
Krakow
Dolina Koscieliska
Paryz (a oprocz tego Brugia, Gandawa, Heusden, Utrecht itp itd…)

4 ulubione potrawy : zupa ogorkowa
pierogi z truskawkami, jagodami, serem
pierogi leniwe
i wszytko co slodkie

4 potrawy, których nie znoszę :
Frikandel i pindasauce, bleeeeeee, poza tym wszystko zjadam z talerzyka

4 pasje :
P.
Jagna
Wojtek
dlubanina reczna

4 miejsca, które bym zwiedziła, gdybym miała taką możliwość : Petra
Yellowstone
Japonia
caly swiat…

4 seriale, programy, które lubię :
Nie ogladam (znaczy sie ogladam z dziecmi ich kreskowki, ale nie przepadam szczegolnie za nimi (kreskowkami))

4 miejsca pracy:
PKP (mylam pociagi w szkole sredniej, swietnie platna praca to byla wtedy)
Uniwersytet Jagiellonski
Uniwersytet w Utrechcie
Uniwersytet w Amsterdamie
A teraz pracuje nie na uniwersytecie, ale skoro trzeba bylo wymienic cztery miejsca pracy to tego nie wymienie ;)

4 rzeczy, które chciałabym zrobić, przeżyć :
dobrze przezyc zycie
utrzymac swietne relacje w moim malzenstwie
dobrze wychowac dzieci
miec wiecej czasu

4 ulubione filmy : Nie bede tutaj szczegolnie orginalna
Czekolada
Imie rozy
Amelia
Jancio Wodnik (generalnie wszytko Kolskiego lubie)

4 ulubionych wykonawców muzyki :
jejciu, trudne to, no ale
Stare dobre malzenstwo
Grechuta
ostatnio bardzo lubie Amy Winehouse
Carmina Burana (ale to nie wykonawca tylko muzyka ;))

4 rzeczy, które robię po wejściu na internet :
zagladam na forum HoA
na bloga
na poczte
na Flickr

4 osoby, które zapraszam do zabawy :
Jesli ktos ma ochote to niech sie czuje zaproszony!

10 comments:

  1. Piękna zawieszka! A wypychanie tak cieńkich rzeczy to strasznie ciężka sprawa, wiem coś na ten temat ;)

    ReplyDelete
  2. ale świetny pomysł! pokoiki dzieci powinny być kolorowe moim zdaniem. Kolory ubarwiają swiat-moje mieszkanei jest wielokolorowe i każdy kto nas odwiedza mówi,że panuje taka przyjemna aura :) może dla niektórych trochę pstrokata ,ale ja uwielbiam kolory :)to się powymądrzałam haha

    ReplyDelete
  3. Bardzo pomysłowe...i zgadzam się z poprzedniczką co do kolorowych pokoików...u mnie też jest "pstrokato" :)
    A zawieszka świetnie się komponuje w pokoik Jagny... warto było się podjąć trudu wypychania literek;
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  4. Oj Twoja girlanda jest CUDNA!!! świetny kształt liter i piękna kolorystyka :) :) :)
    No i w ogóle padłam przed monitorem.....znalazłam kogos kto lubi Kolskiego!!!! :) No nie wierzę...bratnia dusza :D

    ReplyDelete
  5. Dzieki dziewczyny!

    Violetko, Kolski jest boski, ale trzeba go ogladac w odpowiednim towarzystwie. Moj P. nie przepada za takim kinem i zrzedzi jak mu serwuje Pania Bledzka -Kolska.

    ReplyDelete
  6. Wspaniały pomysł !!! Czy mogę go odgapić dla moich dzieciaków? Akurat mam idealne miejsce na ścianie nad ich łóżeczkami :)....bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga, robisz cudeńka! A jeśli chodzi o cztery miejsca pracy, to hi, hi, ja też pracowałam na uniwersytetach Jagiellonskim, w Utrechcie i w Amsterdamie :) ...bo też jestem biologiem z pasją dziergania i dłubania :)pozdrawiam gorąco!!!

    ReplyDelete
  7. Ha, Mysku, ale zbieg okolicznosci! A pracowalas na VU czy na UVA? Ja na VU i niestety nie mam milych wspomnien z tamtego miejsca.. A pomysl oczywiscie, ze mozezs odgapic, ale pod warunkiem, ze sie pochwalisz efektami!

    ReplyDelete
  8. ...na UVA, ale to było jeszcze w trakcie studiów na UJ w Krakowie, wyjechałam tam na 6-miesięczne stypendium i baaardzo miło to wspominam, zwłaszcza mieszkanie w wielonarodowosciowym akademiku na Prinsengracht...a jeśli chodzi o girlandę to oczywiście, że się pochwale :)

    ReplyDelete
  9. Faktycznie miałam gdzieś w zakamarkach pamięci jakieś literki ... a to były te Twoje ... więc tak, były moją inspiracją. Jestem też pewna, że jakbyś poćwiczyła wypychanie było by coraz lepiej.
    Choć właściwie ... nie czepiaj się swoich, są piękne i urocze.
    Pozdrawiam
    Silanna

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajna zawieszka. I wydaje mi się, że taka nie całkiem równa nawet bardziej pasuje do dziecinnego pokoju.
    A tak z innej beczki - jacie, ktoś jeszcze mówi "odgapiać" :)

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!